FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Regulamin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Michaello
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 22:59, 11 Lut 2008 Powrót do góry

Regulamin Forum

Arrow §1 Postanowienia ogólne
I. Nieznajomość regulaminu
Każdy nowy użytkownik rejestrujący się na forum LastChaosPomoc.fora.pl jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia użytkownika od odpowiedzialności i kary w przypadku złamania regulaminu - odnosi się to zarówno do zwykłych użytkowników jak i teamu zajmującego się forum.
II. Konta & Multikonta
Na forum LastChaosPomoc.fora.pl każdy nowy użytkownik może założyć tylko 1 konto z jakiego jest zobowiązany korzystać. Dzielenie kont może, ale nie musi prowadzić do udzielenia kary, natomiast handel kontami z forum (wymiana, oddanie, sprzedaż) jest surowo zabroniony.
III. Szkodliwa działalność
Użytkownicy działający na szkodę forum LastChaosPomoc.fora.pl będą surowo karani (ostrzeżenie, blokada konta, blokada po IP, blokada całego zakresu IP, zawiadomienie odpowiedniego oganu ścigania przestępstw w sieci). Poprzez działanie na szkodę forum rozumie się zarówno kradzieże jak i próby kradzieży kont innych użytkowników, włamania jak i próby włamań na forum, rozpowszechnianie poufnych danych administracji forum LastChaosPomoc.fora.pl

Arrow §2 Niedozwolone treści
I. Ogólne
Na forum w postach, avatarach, sygnaturach, nickach, userbarach, screenach, filmikach i linkach zabrania się publikowania następujących treści:
a) pornograficznych, nawiązujących do pornografii i obscenicznych
b) ukazujących przemoc w życiu realnym
c) wulgarnych, wulgaryzmów w formie ocenzurowanej (gwiazdki), wulgaryzmów w formie fonetycznej (dobór słów z innego języka)
d) obrażających użytkowników forum lub inne osoby publiczne
e) zawierających groźby odnoszące się do życia realnego
f) wzywających do dyskryminacji
g) zarówno nawołujących do łamania prawa jak i łamiących prawo
h) warezów i trentów do płatnych aplikacji (oprogramowania, gier itp.)
i) danych osobowych innych użytkowników forum bez ich zgody (dotyczy danych zdobytych z innych serwisów internetowych)
j) jawnej reklamy innych stron www, produktów i usług bez pisemnej zgody administracji
k) linków reklamujących inne strony www, usługi jak i produkty, linków prowadzących do szkodliwego oprogramowania
l) łamiących prawa autorskie

Arrow §3 Tematy, posty i prowadzenie dyskusji
I. Tematy
Forum jest miejscem prowadzenia dyskusji w gronie zarejestrowanych użytkowników w odpowiednio ku temu stworzonych tematycznych działach. Przed założeniem tematu uprasza się o zapoznanie z §2 niniejszego regulaminu.
Zakładając nowy temat należy mieć na uwadze poniższe reguły:
a) temat założyć w odpowiednio ku temu stworzonym dziale o tematyce nawiązującej do tematyki właśnie zakładanego tematu.
b) zabrania się zakładania tematu w dziale o innej tematyce niż zakładany temat, spamowania tym samym tematem w różnych działach, kilkukrotnego wysłania tego samego tematu jeden pod drugim.
c) nie należy zakładać tematu, gdy w danym dziale forum znajduje się już temat o identycznej treści lub rozwiązujący dany problem. Przed napisaniem nowego tematu skorzystaj z opcji „szukaj” dostępnej na forum.
d) tytuł tematu jest odzwierciedleniem jego treści. Staraj się nim przekazać jak najdokładniej to, co mamy do powiedzenia. Unikaj tematów takich jak:

Moja recenzja
Znacznie lepiej jest napisać:
Recenzja gry yyy autorstwa Xxx

II. Pisanie postów
Pisząc nowy post w już istniejącym temacie należy mieć na uwadze:
a) post musi być zgodny z §2 niniejszego regulaminu
b) unikaj nadmiernego używania emotikon, znaków interpunkcyjnych i tego samego wyrazu/wyrażenia
c) nie należy zbaczać z tematu jaki został wyznaczony pierwszym postem wraz z chwilą powstania tematu. Zabrania się pisać posty nic nie wnoszące do tematu takie jak: „Lol” „wow” „gtz” itp
d) sprawy prywatne z innymi użytkownikami forum należy załatwiać poprzez skrzynkę prywatnych wiadomości
e) zabronione jest pisanie posta pod postem przez tego samego autora, korzystaj z opcji edycji lub poczekaj aż ktoś się wypowie
f) zabrania się nadużywania opcji kolorowania, pogrubiania, podkreślania, kursywy, powiększania tekstu. Narzędzia te mają służyć podkreślaniu istotnych informacji lub uwidaczniania nagłówków, a nie jako styl pisania całych postów
g) pisz zgodnie z zasadami polskiej ortografii, jeżeli nie jesteś pewny jak się pisze dany wyraz to sprawdź w słowniku online lub od biedy w google
h) zabronione jest wchodzenie w kompetencje teamu zajmującego się forum i pisania : „Temat do zamknięcia”, „Takie temat już jest, zamykam” itp. Temat może być zamknięty na prośbę autora lub przez obsługę forum gdy łamie regulamin
i) zabrania się cytowania wulgaryzmów i obrazy oraz tworzenia tzw. piramidek z cytatów

Arrow §4 Avatary i Sygnatury
I. Avatary
Avatar jest twoją twarzą na forum a więc postaraj się aby był on jak najbardziej zróżnicowany i niepowtarzalny. Prócz tego avatar powinien spełniać następujące wymogi:
a) maksymalna szerokość obrazka to 120 pikseli, maksymalna wysokość to 120 pikseli. 120 x 120 px
b) maksymalny rozmiar avataru to 20KB (~20000 bajtów)
c) avatar musi być zgodny z zasadami zawartymi w §2
II. Sygnatury
Sygnatura jest twoją wizytówką, często odzwierciedla twoje poglądy lub pokazuje talent w tworzeniu grafiki. Sygnatury dostarczają treści jak i grafiki urozmaicających forum. Przed stworzeniem sygnaturki należy jednak spełnić poniższe wymogi:
a) maksymalna szerokość obrazka w podpisie to 500 pikseli, maksymalna wysokość to 100 pikseli
b) maksymalny rozmiar obrazu to 50KB (51200 bajtów)
c) sygnatura musi być zgodna z zasadami zawartymi w §2
d) maksymalna ilość znaków użytych w sygnaturze tekstowej ograniczona jest do 300
e) w sygnaturze tekstowej pamiętaj aby ograniczyć ilość linijek tekstu, nie używaj zbyt dużej czcionki i zbyt dużej ilości emotikon (ograniczono do 20 emotikon)
f) jeżeli w sygnaturze stosujesz userbary to pamiętaj aby ich łączna szerokość i wysokość (jeden pod drugim) nie przekraczała 500 x 100 px

Arrow §5 Nicki
Twój login musi być zgodny z zasadami zawartymi w §2 tego regulaminu. Pamiętaj aby twój nick był w miarę orginalny i aby nie dawał wrażenia podszywania się pod członka teamu - w razie potrzeby poproś administrację o zmiane nicka.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Michaello dnia Śro 22:09, 19 Mar 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin